Retur- och avbeställningspolicy

Retur- och avbeställningspolicy

Inte nöjd med din beställning?

Vi vill gärna veta hur vi kan förbättra oss!

Du kan returnera din beställning inom 14 dagar efter mottagandet, oanvänd, eller skicka ett foto till oss som visar att produkten är defekt. Vi kommer att bekräfta fotot, och i de flesta fall kan vi lösa ditt problem utan återbetalning. Vi säkerställer att dina pengar återbetalas till ditt konto inom fem arbetsdagar efter att vi mottagit din beställning, eller att vi bekräftar ett foto via vår kundtjänst.

Viktigt: Skönhetsprodukter och varor köpta under rea eller andra rabatter kan inte returneras.

Returer via post

Du har upp till 14 dagar efter att du mottagit din beställning för att byta en produkt till en annan storlek/färg eller begära en återbetalning om den levereras till ett utlämningsställe nära dig.

KONTAKTA OSS: info@aurik.se

Kontakta oss först via e-post för returadressen. Eftersom vi har olika distributionscenter behöver vi avgöra från vilket center ditt paket skickades beroende på orsaken till returen.

BIFOGA LEVERANSSEDELN.

Packa produkten så säkert som möjligt i originalförpackningen och inkludera en lapp med ditt ordernummer. Som avsändare ansvarar du för returförsändelsen. Be därför alltid DHL om ett spårningsnummer när du returnerar paketet. Efter att du skickat paketet, kontakta oss via info@aurik.se om du önskar en återbetalning eller en annan storlek/färg.
Observera: Vårt huvudkontor ligger i Kina. Var medveten om att du ska skicka ditt paket till vår leverantör (belägen i Asien) när du returnerar produkten.

Frakt

Gå till ditt närmaste utlämningsställe (postkontor eller paketbutik) och skicka tillbaka ditt paket. När produkten anländer till vårt lager kommer storleken/färgen att justeras så snart som möjligt, eller så ordnas en återbetalning.

Avbeställningar

För att avbeställa en order, kontakta oss omedelbart via info@aurik.se.
Om du avbeställer ditt köp inom 24 timmar kan vi utan villkor återbetala dina pengar. Annars måste varorna returneras till oss så snart de anländer till dig.

Fraktkostnader

Det är kundens ansvar att betala eventuella fraktkostnader vid retur av en produkt. Dessa kostnader återbetalas inte. Om du får en återbetalning för ditt köp kommer fraktkostnaderna att dras av.

Tiden det tar att få din utbytta produkt beror till stor del på var du befinner dig.

Vi rekommenderar alltid att använda en spårbar frakttjänst eller fraktförsäkring!

info@aurik.se